Crocus Контакты:
Адрес: Ленинградское шоссе, 5 Одесса,
+38 (048) 705-49-22 +38 (063) 369-30-48 +38 (098) 509-39-48 op_crocus@ukr.net
arrow_up

Доставка

 

Доставка в Україні

dostavka1      

1. Як це працює? 

Все просто!                                                                                          

Ви робите корисні покупки за приємними цінами - не виходячи з дому.<  

  • Оберіть товар.
  • Ми швидко відправимо Ваше замовлення: кур'єром або в пункт самовивозу.
  • Отримайте посилку і насолоджуйтеся покупкою :)

2. Як оформити замовлення?

Для оформлення замовлення вам потрібно вибрати вподобані товари і покласти їх до корзини.
В кошику перевірити всі обрані товари, ціни і загальну суму покупки.
Далі достатньо ввести дані для доставки і номер контактного телефону для зв'язку з Вами.

3. Оплата замовлення

Оплатити замовлення ви можете:

  • готівкою при отриманні самовивозу в нашому шоу-румі;
  • готівкою при отриманні посилки у відділенні («Нова Пошта»);
  • готівковий розрахунок з кур'єром при доставці товару («Нова Пошта»);
  • безготівковий розрахунок за допомогою банківської картки.

4. Доставка замовлення

Які способи доставки є?

  • Безкоштовний самовивіз в Одесі;
  • Кур'єрська доставка до дверей («Нова Пошта»);
  • Доставка в Ваше відділення зв'язку («Нова Пошта»).

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки за тарифами перевізника.

В які терміни здійснюється доставка?

Доставка замовлень займає від 3 до 7 днівТерміни доставки безпосередньо залежать від обраного Вами способу доставки. Відправку здійснюємо кожного вівторка та середу.

Чи існують терміни зберігання посилок?

У всіх відділеннях самовивозу посилки безкоштовно зберігаються 5 днів. 

5. Повернення

Повернення товару належної якості

Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлика) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або доручення).

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 от 19.03.1994г. 

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

Який порядок повернення замовлення?

  • Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару;
  • Протягом 14 днів (не враховуючи день отримання) доставити товар самостійно в наш шоу-рум або відправити коробку із замовленням (із зазначенням повної вартості вкладення та з повідомленням про вручення) кур'єрською службою «Нова Пошта».

Коли я отримаю свої гроші?

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання товару належної якості, а також після отримання оплати за товар.

Після розгляду заяви, з вами зв'яжеться оператор служби клієнтської підтримки для підтвердження повернення.

6.Конфіденційність

ТОВ "Артена С.К." шанобливо ставитися до Вашої довірі і приватного життя наших клієнтів. Вся інформація, що надається Вами - набуває статус конфіденційної і захищається від небажаного перегляду. Всі дані використовуються виключно для виконання нами своїх зобов'язань щодо доставки товару.

7. Питання/скарги/пропозиції

У Вас є загальне питання, зауваження або пропозиції, як ми можемо стати краще? Будь ласка, заповніть форму на сайті і ми обов'язково розглянемо Ваше звернення і зв'яжемося з Вами.

 

Зворотній зв'язок

Відділ продажу (опт)
+38 (048) 705-49-10, +38 097 578-45-15

 

 

Виставковий зал (роздріб)
+38 067-661-70-81
+38 097-894-91-08

Бухгалтерія
+38 (048) 705-49-06
Відділ постачання; відділ логістики
+38 (048) 705-49-10, +38 097 578-45-15

Адреса:

м. Одеса, вул. Балківська, 108
тел. +38 (067) 661-70-81
графік роботы:
понеділок - п'ятниця з 9.00 до 18.00
субота, неділя - вихідні.

e-mail:  op_crocus@ukr.net

Ми в соцмережах
Всі права захищені © 2013-2024
ВХІД В ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ